بشمر فقط...:))

حرف هاي دو ديوونه

حرف هاي دل بي درمون دو ديوونه

بشمر فقط...:))

 اس ام اس یک پسر ایرونی:

دلم واست تنگ شده همش دارم به تو فک میکنم گفتم یه اس بهت بدم ببینم در چه حالی.!
send to=>>

سپیده..

روشنک..

اناهیتا..

گل نسا..

سکینه..

خانم شیرزاد..

تزریقاتی سر کوچه...

دختر همسایه روبه رویی...

دختر وسطی عمه ملوک اینا...

دختری که دیروز تو مترو ازش شماره گرفتم و هنوز اسمشو نمیدونم...

دختری که با تاپ فسفری و دامن صورتی تو عروسی پسرخاله ام خیلی قشنگ میرقصید...

شماره ناشناسی که دیروز تو تاکسی از جیب مسافر  جلویی افتاد...

مامان امید که تازه شوهرش فوت کرده...(یعنی من فقط سکوت میکنم)

...

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 27 تير 1393برچسب:, ] [ 7:21 ] [ درسا ] [ ]


.:: Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by harfaye2divune ::.
.:: Design By :
wWw.sPiKeR.ir ::.